Pomożemy rozwiązać Twój problem

Zobacz jak to zrobimy !

Serwisem sprzętu komputerowego zajmujemy się od kliku lat. Nasza specjalizacja to kompleksowa naprawa notebooków, począwszy od czyszczenia układów chłodzenia, a skończywszy na wymianach układów scalonych na płytach głównych tj. mostków, procesorów, układów graficznych itp. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.


Zajmujemy się naprawa sprzętu wszystkich znaczących producentów elektroniki m.in Samsung, Lenovo, Toshiba, HP Compaq, Apple, Acer, Asus, Dell, Sony, LG, Fujitsu ,APC ,TP-Link, D-Link, CISCO ,BENQ, Philips i wiele wiele innych.
Nie boimy się wyzwań i z wielką chęcią podejmujemy się napraw innych urządzeń.

Wykonujemy zlecenia napraw urządzeń elektroniki przemysłowej

O naszym doświadczeniu może świadczyć fakt, że wykonaliśmy już ponad 13100 udanych napraw oraz fakt posiadania poniższych certyfikatów:

Certyfikaty

  • Diagnoza

    Po zdiagnozowaniu sprzętu informujemy klienta o rozpoznanej usterce oraz o kosztorysie i czasie wykonania naprawy.

  • Akceptacja

    Po akceptacji ze strony klienta przystępujemy do zamawiania części oraz wykonania usługi. Każdą ewentualną zmianę kosztów usługi uzgadniamy na bieżąco z klientem.

  • Testy

    Po skutecznej naprawie przystępujemy do etapu testowania urządzenia. Etap ten trwa zazwyczaj od paru godzin do kilku dni (w zależności od rodzaju usterki ).

  • Zakończenie

     Po ukończeniu napraw i procedury testowej informujemy klienta o możliwości odbioru sprzętu w dogodnym dla niego terminie.

Nasz serwis

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe


Napisz do Nas.Śmiało! Odpowiemy tak szybko jak to możliwe

Imię (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Temat

Wiadomość

[wpgdprc "Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez witrynę."]

MakiTech Marcin Makiola

ul. Grunwaldzka 10
45-054 Opole
Tel. 77 442 71 51
Kom. 793 849 498
biuro@makitech.com.pl

Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. 8:00 - 17:00
Sob. 10:00 - 14:00

    Współpraca

    Prowadzisz serwis? A może dużą firmę? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą współpracy. Skontaktuj się z nami

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy diagnoza jest płatna?

    Nie, jeżeli sprzęt nie nadaje się do naprawy lub koszt naprawy przekracza wartość urządzenia.
    Tak, w wysokości 60 zł (w przypadku rezygnacji z naprawy w naszym punkcie serwisowym).

    Czy na swoje usługi Serwis udziela gwarancję?

    Tak. Zdobyte doświadczenie pozwala nam udzielać 6 m-c gwarancji na niemal wszystkie wykonane usługi. Gwarancja obejmuje przede wszystkim wymianę wszystkich układów scalonych /chipsetów, naprawy mechaniczne obudowy.
    Na nowe matryce / panele LCD udzielamy 12 m-c gwarancji. W szczególnych przypadkach okres gwarancji ustalany jest indywidualnie. Inne wymieniane elementy tj. dyski, pamięci, karty graficzne są objęte gwarancją udzieloną przez producenta.

    Ile trwa diagnoza?

    Proste usterki diagnozujemy w ciągu 24 godzin. W wypadku zalania, czy też usterki która występuje sporadycznie czas ten może się wydłużyć do kilku dni

    Czy stracę dane z dysku twardego?

    Nie. Nie ingerujemy w dane zachowane na dyskach klientów. Gdy zachodzi potrzeba naprawy bądź reinstalacji systemu operacyjnego klient jest informowany o możliwości utraty danych. Na życzenie klienta realizujemy procedurę zachowania danych.

    Jakich firm sprzęt naprawiamy?

    Naprawiamy urządzenia wszystkich popularnych producentów sprzętu m.in. Samsung, Sony, Acer, Asus, HP, Dell, Toshiba, Lenovo, LG. Ale z wielką przyjemnością podejmujemy się także napraw sprzętu innych producentów.