Pytania ogólne
Jak długo trwa diagnostyka?
Czas niezbędny do diagnostyki sprzętu to zwykle 1-2 dni robocze. W bardziej skomplikowanych sprawach klient jest informowany o wydłużonym czasie diagnostyki.
Czy diagnostyka jest płatna?
Z zasady diagnoza sprzętu jest bez płatna. Pobieramy opłatę jedynie w przypadku kiedy Klient rezygnuje z wykonania naprawy. Opłata wynosi 100zł i pokrywa część kosztów związanych ze zdiagnozowaniem usterki.
Czy usuwamy dane z dysków?
Nie! Państwa dane są w 100% bezpieczne na dysku o ile usterka nie dotyczy samego dysku. W tego typu przypadkach klient jest informowany o niebezpieczeństwie utraty danych.
Jak długo trwa naprawa?
Każda usterka ma inny charakter i wymaga innych operacji które wpływają na termin zakończenia jej. Jednak większość napraw po otrzymaniu zgody od klienta jest realizowana w 2 dni robocze.
Czy jest możliwość wysłania sprzętu do naprawy?
Tak po wcześniejszych kontakcie z nami i ustaleniu szczegółów jest taka mozliwość.
Naprawa laptopów
Czy naprawiamy wszystkie marki laptopów?
Tak jak najbardziej.
Czy naprawiamy baterie w laptopie?
Nie. Z racji faktu że bateria w laptopie jest bardzo newralgicznym elementem wpływającym również na bezpieczeństwo urządzenia i otoczenia zalecamy wymianę baterii na nową.
Czy naprawiamy laptopy po zalaniu?
Oczywiście że tak. Niezależnie od tego w jakim stopniu sprzęt uległ zalaniu podejmiemy się tego wyzwania.
Naprawa komputerów
Czy wykonujemy rozbudowę komputerów?
Oczywiście że tak. Świadczymy usługę rozbudowy komputera klienta w zależności od jego wymagań i potrzeb.
Czy składamy komputery?
Oczywiście mamy w swojej ofercie także możliwość budowy zestawu komputerowego zgodnie z zaleceniami klienta i jego oczekiwaniami.
Czy musze dostarczać również monitor, klawiaturę i mysz?
Nie. Jeśli usterka dotyczy komputera stacjonarnego nie potrzebujemy żadnych dodatkowy akcesoriów tj. monitor, mysz, klawiatura czy okablowanie.